Fotoklubben uke 41 - Tema "Nysgjerrighet"

søndag 11. oktober 2009

Her kommer mitt bidrag til ukens fotoklubb (bildelek) der temaet er "Nysgjerrighet". Dette bildet er tatt i naturfagstimen på torsdag. Vi fikk prøve ulike eksperimenter, blant annet å lage lava og å blande vann med syre og base. Dette skulle vise hvordan vi kan bruke eksperiment som en måte å utforske på sammen med barna i barnehagen - å la nysgjerrigheten få litt fritt spillerom. Derfor synes jeg dette bildet passer perfekt til ukens tema.



For å se resten av bidragene, klikk [her]

Comments

7 Responses to “Fotoklubben uke 41 - Tema "Nysgjerrighet"”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Så morsomt. Nysgjerrighet kan jo være masse :)

jeg synes også bildet passet godt til ukens tema! :) Absolutt!

Passet kjempebra inn i temaet detta da :)

jeg synes også det passet perfekt :)

OJ, fancy! :) Artig med bilder som har en annen vinkling av resten! :)

Nysgjerrighet kan være så mangt, tror du var den eneste som tolket det den veien. Gratulerer :D

spennende denne bloggen din IE:) Hilsen mamma

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger