Fotoklubben uke 42 - Tema "Å være alene"

søndag 18. oktober 2009

Dette er ukens bidrag til bildeklubben fra min side:



Tiden løper fra deg, folk går fra deg, og du føler deg alene og forlatt i verden. Det er som du ikke får tak i menneskene rundt deg. Selv om de er rett foran deg, er de likevel for langt unna til at du oppnår kontakt med dem...

For å se de andre bidragene, klikk deg inn [her]

Jeg legger ut ganske sent i dag fordi jeg har vært på en liten ferietur, og kom hjem for en times tid siden. Jeg skal se gjennom de andre bidragene i morra (og kommentere, slik jeg glemte å gjøre forrige uke - beklager).
Jeg skal også legge ut bilder fra helga i morra. Det ble masse fine naturbilder og andre koselige bilder.

Comments

11 Responses to “Fotoklubben uke 42 - Tema "Å være alene"”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Hvor har du vært da?

Jeg liker din måte å tolke temaet på - likte også teksten under som passet til bildet! :)

Det var et veldig fint og symbolskt bilde!

Likte dette bildet veldig godt :) De fleste har tatt bilde av bare en person som går på veien, men du har tatt med folk foran slik at bildet får en ny tolkning; folk som går fra deg.
Kjempe bra! :D

Jeg likte veldig godt bildeteksten din sammen med bildet. Det blir symbolsk som Caroline sa, og det er en artig vri :D Ingenting er så stress som å ta igjen noen som er før deg men som ikke venter...
Ha en god uke og lykke til med neste tema! =)

Bildet var fint og veldig bra illustrert sammen med teksten ! :D
sv; Tusen takk :) Det var vell kanskje igrunnen ment at bildet skulle fremheve noe slikt.
At det ikke bestandig er så dumt å være alene, at man kan kose seg med ett glass vin uten å føle seg direkte ensom :)

Veldig fint motiv og fin tanke :)

Fin tolking av temaet :)

jeg liker ditt bidrag... har bare ikke noen veldig inspirerende ord akkurat nå (zz...)

Bildet passet veldig godt til teksten. Liker det :D

Likte bildet :)
Blir spennende når du får lagt ut helgebildene :)

Dette minner meg om når jeg var på tur med barnehagen. Da jeg alltid hang etter. Likte bildet ditt, jeg :) Morsomt med denne bildelenken.

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger