Jeg lurer på...

søndag 25. oktober 2009

...hvor lang tid det tar å reparere et kamera :'(

Comments

6 Responses to “Jeg lurer på...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

3 måneder or so :/ Spørs hva som skal repareres.. En venninne av meg sendte sitt kamera på reparasjon, hun fikk det tilbake et halvt år senere. Dårlige greier.

Uff nei det vet jeg ikke.

sv: Helt enig, viktig med skikkelige produkter!

Det kommer vel ann på de du har levert inn til. Vi har levert før å fått tilbake etter under en måned. Spørs jo litt hva som er galt og hvor fort butikken får sendt det inn såklart.

Lengre enn man vil...

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger