Jeg vil vinne lommebok!

onsdag 7. oktober 2009

[Ingrid Riddervold] har [konkurranse] på bloggen sin, og premien er noe av det mest geniale som finnes; lommebok av resirkulert melkekartong.
Og dette liker vi (les: jeg). Ikke bare er lommeboka stilig å se på, den er også miljøvennlig, og det er noe jeg bryr meg veldig om.

Fra før har jeg to ting som Ingrid har laget. I sommer kjøpte jeg ei lommebok, og den begynner å bli ganske slitt nå, men holder seg fortsatt sammen (det sier noe om hvor bra kvaliteten er) :D

Da jeg feiret bursdagen min i helga kom ei venninne av meg med en helt fantastisk gave; øredobber laget av Ingrid. Jeg hoppet nesten i taket av glede.


I tillegg har jeg bestilt et par tastaturøredobber av Ingrid, og jeg gleder meg :D

Ellers lager hun også mye annet fint som selges på [Pryd] på Bakklandet (Tr.heim), og mye av det kan også kjøpes i [nettbutikken hennes]. Eksempler på hva hun ellers lager er;

(klikk for å se det stort)


Jeg har i alle fall lyst å vinne denne lommeboka også, så kan jeg bytte mellom blå og rosa lommebok :D

Comments

2 Responses to “Jeg vil vinne lommebok!”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Haha, så utrolig kreativt og genialt!

Ønsker deg lykke til! :D

Vet du hvor man kan finne oppskrifter for å lage en slik lommebok? :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger