Jeg vil vinne refleks!

tirsdag 6. oktober 2009


[Silje] har konkurranse på bloggen sin, og premien er en pimpa refleks. Dette passer meg superbra, fordi jeg er selv veldig nøye på dette med refleks.
Jeg sitter her og ser ut av stuevinduet mitt, klokka er bare sju men likevel er det så og si bekmørkt ute. Enn hvis det var du som kjørte den bilen som ikke så fotgjengeren på vei over gata?
Det er mulig sant det at det er bilførerne som må betale bota om de kjører på deg, men jeg tror ikke det er det første du tenker på hvis du havner under bilen...

BRUK REFLEKS!

Comments

3 Responses to “Jeg vil vinne refleks!”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Jah, enig, bruk refleks! Det må jeg skrive på en gul postit lapp NÅ, slik at jeg ikke glemmer det når jeg skal ut om morgenen :)

Sv; Ja, kjempe artig å vinne :D
Er du rastløs? Stakkars liten. Er du og kjæresten blitt jaget opp på soverommet?

Håper du vinner konken! :D

Fint bidrag! :D Bra du huska å si fra, hihi.

Sv; Ja, det var det taket ja :P Stakkars folk. Håper ikke det er dere som må betale, og om det er dere, så håper jeg dere ikke må betale for mye :)
Håper du har hatt en fin sløvedag :D

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger