Men noe folkens!

lørdag 24. oktober 2009

Lista over blogger jeg følger begynner å bli lang nå, og flere av bloggerne har eller har tidligere tatt opp aktuelle og spennende tema til ettertanke. Jeg er kanskje ikke enig i alt de skriver, men de har i det minste gjort seg opp en mening om temaet. Det er alt for mange mennesker i dag som bare trekker på skuldrene og ikke bryr seg om det som skjer rundt dem.
Det spiller ingen rolle for meg om du holder med FRP eller AP, så lenge du har gjort deg noen tanker rundt det.

Hvem skal bestemme i Norge? Samma for meg det da...
Hva synes du om oljeboring i Lofoten? Hvem bryr seg...?
Hva tenker du om at 12-13 åringer blir eksponert for sex i alle medier? Ikke noe stress det vel, eller?

Poenget mitt er a det er alt for mange som ikke bryr seg. Her vil jeg trekke fram noen som BRYR SEG og faktisk MENER NOE:

Caroline
Bente
Marit
Mariell

Tips meg gjerne om flere bra blogginnlegg med meninger :)

Comments

4 Responses to “Men noe folkens!”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Naw, tusen tusen takk :D
Jeg er enig med deg, at så lenge noen har gjort seg en tanke rundt f.eks hvilket parti du holder med, skal jeg ikke komme og kritisere deg fordi du f.eks står ved Ap. Jeg synes det er bra at folk har sine egne meninger og står for det de tror på :)

Tusen takk for cred! Sofsen.com skriver mye bra.

Tusen takk, nå ble jeg kjempeglad :D Det å bry seg er jo noe av det viktigste man kan gjøre som menneske.Enten det er å bry seg om andre, bry seg om miljø eller å bry seg om politikk eller andre ting. Og jeg er enig med Caroline: Sofsen skriver mye bra :)

dette har jeg ikke sett før nå, da jeg har ligget halvt i svime den siste uka (var jeg som fikk influensaen, haha). Men takk takk takk! Viktig at alle får med seg det som skjer rundt oss, uansett! Alle har en stemme!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger