Skitten, kald, våt og fornøyd

fredag 2. oktober 2009


I dag hadde vi klasseutflukt til Frøset gård igjen, og det jeg opplevde i dag har vært;

- Lagd land art i vannet (se bilde)
- Hoppet i dammer (blir man for gammel til det noen gang?)
- Laget mat på bål - NAM! (Potet fylt med egg, champignon, paprika og vårløk)
- Gjort et mislykket forsøk på å lage bål (jeg var for utålmodig, mer keen på å spise)
- Tatt noen fine naturbilder (med kompaktkamera og mobil)
- Sett årets første snø (litt trist så tidlig, men det var veldig fint å se på da...)
- Laget pinnebrød (som ble så svart at jeg bare kastet det)
- Gått tur og sett på insekter, sopp og beverspist tre

Hoppe i dammer
Land Art - vårt tema er et timeglass som symboliserer hvordan fargene forandrer seg om høsten.


Comments

3 Responses to “Skitten, kald, våt og fornøyd”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Wow - stilig timeglass! Så fine farger det ble :) Og NEI: man blir aldri for gammel til å hoppe i dammer, så lenge man har gode støvler da ;)

Så bra du føler det bedre!
Jeg drikker masse te, og spiser sjokolade fra taxfree. det hjelper litt, hehe. Det er ekstra viktig å ta vare på seg selv i slike tider! :D

Snø og grønt er så vakkert! Jeg kjenner meg igjen med den bål-greien din ;) haha

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger