Travel frøken

fredag 30. oktober 2009

Jeg har veldig lite tid til å blogge for tida, og enda mindre har jeg tid til å lese de bloggene jeg følger. Jeg skal se om jeg finner tid en dag.

Jeg skal prøve å oppdatere bloggen via mobil framover, siden jeg ikke rekker å gjøre det med pc'n. Kobling dit er [her]. Jeg trodde egentlig de innleggene skulle komme inn i bloggen, men...

Ser jeg har 8 følgere via bloglovin. Det er mange synes jeg. Startet denne bloggen mest for moro skyld. Og det er faktisk et år siden. Men jeg lurer på; Hvem er dere som følger bloggen min, egentlig? Har du lyst å skrive litt om hvem du er og hvorfor du følger bloggen min?

Det er ei uke igjen av praksis, og etter det har jeg litt bedre tid igjen. Da skal jeg skrive et skikkelig innlegg, fortelle hvordan jeg har hatt det i praksis, dele masse fine bilder med dere...

Comments

3 Responses to “Travel frøken”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Jeg følger bloggen din via Bloglovin :)

Helt ærlig, jeg husker ikke hvorfor jeg begynte, men noe interessant må det jo ha vært som fanget min interesse;) Og jeg har ikke sluttet heller, så da er jo alt bare trivsel, ikke sant? :)

Eg poppe innom sånn i ny og ne:D Men har vært mest på matbloggen din;) MASSE godt! NAMMENAM!
Eg e Ane forresten;) Følge bloggen din fordi eg like å fylla me, åsså syns eg du e så kreativ å flink:) Kjekt å følge med når eg e så mange mil unna:) *snige meg tbake i sengå*

Jeg er Idunn ;) Vi ble jo nylig kjent, og som den bloggNERDEN jeg er (ikke noe vits i å benekte det), prøver jeg alltid å finne ut om mine nyeste bekjente har blogger. Så leser jeg igjennom dem og finner ut om de er interessante nok for å følge. Du slapp gjennom mitt trange (eller ikke så trange?) nåløye, gratulerer! =P Haha...

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger