Uka i bilder

lørdag 24. oktober 2009

Jeg slapp ut litt frustrasjon i et tidligere [innlegg], men egentlig har jeg hatt ei helt fantastisk uke. Jeg har storkost meg, lekt kjempemasse og blitt enda mer sikker på at jeg har valgt riktig studieløp. Denne uka har jeg også fått knipset litt naturbilder med mitt uberproffe mobilkamera, så ha det i bakhodet når du ser på bildene ;) ENJOY!


Fin soloppgang

Død mus

Jeg har sett ekorn, flere på en gang. Tidligere har jeg sett maks et av gangen, så dette fascinerte meg.

Lekker middag; hjemmelagede kyllingkarbonader med ovnsbakte grønnsaker og rømme





I dag lagde jeg supermuffins

Oppskrift på supermuffins:

Du trenger:
3 dl melk
1/2 dl olje/smør
2 egg
4 dl mel
1 dl sukker
2 ts bakepulver
2 ts vaniljesukker
1-3 gulrøtter raspet
litt kanel
en håndfull havregryn
en håndfull solsikkekjerner

Slik gjør du:

Bland alt det våte og tilsett så det tørre. Tilsett gulrota til slutt. Ha røren over i former (20-25 små), og stek midt i ovnen på 200 grader i ca 20 minutt.

Har du en oppskrift på noe som er godt og litt småsunt?

Comments

2 Responses to “Uka i bilder”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Å, herlige bilder :)

Jeg er utrolig imponert hvis du har tatt bildet av det frosne bladet med mobilen! Utrolig vakkert bilde! Litt artig å finne en død mus; action i hverdagen! :D
De muffinsene må jeg nesten prøve en gang :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger