Utfordring fra Kristine

fredag 16. oktober 2009

Kristine ga med ei utfordring, og da må jeg ta den... (har fått ei utfordring fra Mariell som jeg skal ta snart også)

1. Skriv 3 ting du husker som om det var i går
♥ Den dagen jeg og Christian flyttet sammen ♥
♥ Sommerferien i Nederland
♥ Klasseturen til Tyskland/Polen

2. Skriv 3 ting du misliker
♥ At folk ikke bryr seg om miljøet
♥ At folk ikke kan verdsette det de har i stedet for hele tiden å ønske seg mer
♥ At jeg er blitt forkjølt for andre gang på en måned...

3. Skriv 3 ting du liker godt
♥ Regn
♥ Fotografi (både å ta og å se)
♥ Støvler

4. Skriv 3 blogger du besøker daglig
Siljesreise

Et utvalgt liv
Carolines verden

5. Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden
♥ "Det fine vi hadd sammen" med DDE (fineste sangen ♥)
♥ "Kanskje du behøver noen" med CC Cowboys
♥ "Ugress og villniss" med CC Cowboys

6. Skriv 3 Tv-programmer du følger med på
♥ NCIS (er helt hekta)
♥ The L Word (litt for mye drama, but though)
♥ Fire stjernes middag

7. Skriv 3 venner du vil sende denne videre til
Da tar jeg de jeg har nevnt ovenfor
Mariell
Caroline
Martine

Comments

4 Responses to “Utfordring fra Kristine”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Å ja, se her :) Jeg skal få tatt den :)

Å tusen takk for at du følger meg daglig! Blir jo røøøørt! Jeg følger deg også :) God helg!

Ah, din lille slask >:D Nå må jeg sette hjernen min på høygir for å komme med noen gode svar.. Men utrolig koselig at jeg er en av dem du ser på daglig :D

Takk for utfordringen! ;) Skal nok ta den en gang jeg trenger litt bloggfyll ;) Men først tar jeg den ovenfor her siden det er mange som har utfordret meg på den!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger