Utfordring fra Mariell

fredag 16. oktober 2009

Fikk ei utfordring fra Mariell:

Fortell 10 ting om deg selv:

1. Jeg elsker å ta bilder i naturen

2. Jeg har fortsatt evnen til å se den magiske skogen

3. Jeg elsker å ha på meg regndress og støvler i regnet

4. Jeg har over 20 forskjellige ørepropper (til høreapparatene)

5. Jeg elsker å finne inspirasjon til å lage mat

6. Jeg er hekta på FarmVille på Facebook

7. Jeg er veldig glad i familien min (også søskenbarn og tanter)

8. Jeg skal aldri bli helt voksen

9. Jeg er hekta på ting som er lilla for tiden (jeg har også lilla høreapparat og klokke)

10. Jeg drømmer om å reise verden rundt

Så legger du ut et bilde av deg selv du ikke liker: (skikkelig vinterblek og sliten ja...)


Så legger du ut et bilde av deg selv du liker: (det kunne selvsagt ikke bli et skikkelig et)



Utfordringen gis videre til Kristine og .... den som tar utfordringen

Comments

2 Responses to “Utfordring fra Mariell”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Så artig :D Den beste parten jeg liker med denne utfordringen er bildet som man ikke liker så godt :D Godt å få seg en liten trillende latter ^^,

Nydelige øyne du hadde på det nederste bildet :)

Morsomt :) Jeg elsker også lilla. :)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger