Verdens beste bursdagsfeiring

onsdag 7. oktober 2009



Det har skjedd så mye de siste dagene, at jeg har helt glemt å skrive om hvor flott bursdagsfeiring jeg hadde på lørdag.

Hele lørdag formiddag tok jeg og Christian vaskekosten og bøtta fatt, og shina leiligheta i Olderdalen. På kvelden ble det fullt hus og stormende jubel - 15 stykker var vi i den lille leiligheta vår. Men herregud så fantastisk koselig og morsomt. Temaet var forresten FARGER, derfor har alle på seg kun én farge (jeg valgte rød).

Vi sang og sang og sang. Med 9 førskolelærerstudenter (+ 6 andre) skal det ikke så mye til før man begynner å synge:
- Spice Girls
- Stor bølge, liten bølge
Her sitter vi og ror I vår lille båt Sjøen er stor, veldig stor Havet går i bølger
Stor bølge liten bølge Stor bølge liten bølge Stor bølge liten bølge Havet går i bølger
- De Lillos
- Barnesanger i x antall variasjoner

Meg og min kjære <3>


Foruten å synge og skåle ble det også tid til en tur ut i hagen hvor vi lekte "Lille Willy". Har du noen gang lekt det da du var lita og syntes det var morsomt den gang? Med litt drikke innabors, veldig godt humør og en stemningsfylt og engasjert gjeng blir dette festens desidert morsomste øyeblikk.
Leken går ut på følgende:
- Plasser seks stoler med ryggen mot hverandre (tre på hver side)

- Seks personer får roller som mor, far, lille Willy og de tre bjørnene
- Den som leder leken leser en fortelling, og hver gang en av deltakerne hører navnet sitt skal de løpe en runde rundt stolene



På vei til byen tok vi bussen - ca 20 min - og vi sang hele veien. Stakkar bussjåfør.
Ute på byen var vi også en gjeng som samlet oss rundt tilfeldige forbigående som var så heldige at de fikk høre oss synge (noen som så oss) :p

Med andre ord: det var en fantastisk morsom kveld på lørdag.

Jeg fikk også masse fine gaver da:

- Hvitvin (hint om at jeg må lære å like vin?)
- Øredobber (ja! Og de er laget av Ingrid Riddervold)
- Smykke
- Sparebøsse med små kaniner på (i klassen synger vi hele tida på en sang som heter "kaninen min", så denne var veldig intern og veldig koselig)
- Lilla labber (som matcher høreapparatene og klokka mi)
- Kokebok (Fôr - mat uten mor)
- Tørrfisksnacks (og det er nesten tomt allerede)
- Koselig kort (hvor det stod at jeg er "klassens ukronede organisatordronning)
- Smykker



Slik så plena ut da vi stod opp på søndag. Huseierne spurte om en UFO hadde landa der :p

Comments

6 Responses to “Verdens beste bursdagsfeiring”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Sv: Så koselig! Takk:D

Så ut som du hadde en utrolig morsom feiring! :D Bra tema, det blir automatisk litt liv med farger :) Lille Willy er utrolig artig når man er i stemning :D

Så GØY! :D

sv: Er kulturmelk det samme som syrnet melk? Kulturmelk = kefir? Kefir er ekkelt. Og så tjukt! :S Bio q minner kanskje om drikkeyoghurt?

Nå skal jeg innrømme at jeg aldri har smakt hverken kefir, surmelk, drikkeyoghurt eller biola. Bare bioQ. Så neida, ingen drikkeglede ødelagt :) hihi.

haha, så jo nesten ut som noe ufomerke eller noe slikt også da ;P noen som hadde hatt det morsomt ja! ;D
Med en gjeng førskolelærere så skal det ikke så mye til før det blir en sang (eller ti!). Det har jeg erfart (er ikke førskolelærer nei, men kjenner mange! hehe)

Hahaha, så morsomt bilde av plena :D tyder iallefall på at dere hadde det gøy :P Jeg har også øredobber fra Ingrid, hun er utrolig flink!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...