Forberedelser til Verdens AIDS-dag Trondheim

tirsdag 24. november 2009

I går var jeg på Røde Kors huset og hjalp til med forberedelser til verdens Aids-dag som er 1. desember. Da blir det ulike markeringer rundt omkring i landet. I Trondheim skal vi blant annet ha stand øverst i Nordre fra kl. 14-17. Kom kom kom!
[HER] er en oversikt over noen av markeringene som skal være rundt omkring, med program om hva som skal skje og sånn.

Under standen vår skal vi i alle fall dele ut masse kondomer og informasjon om hiv/aids samt røde AIDS-sløyfer, det blir tenning av aids-grana, appeller fra kjente byansikt og mye annet spennende. Sjekk ut programmet og kom en tur innom standen vår.

Bilder fra forberedelsene:

Lapper som skal bli pakker til kondomene

Brettede pakker klare til liming

Ferdiglimte pakker

Noen av kondomene som skulle pakkes

Slik ble kondompakkene til slutt

Disse kondompakkene skal puttes i kurver og settes ut på utesteder i Trondheim i forkant av Verdens Aids-dag.

Er du engasjert i noen organisasjon?
Hva synes du om at Røde Kors deler ut gratis kondomer?

Comments

5 Responses to “Forberedelser til Verdens AIDS-dag Trondheim”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Kjempebra gjort da, så flink du er som engasjerer deg sånn. Jeg er nok ikke med i noen organisasjon.

Så bra:)

I Volda blir det fakkeltog og konsert:D

Jeg er imponert over alle som er med i slike organisasjoner og er så flink til å gjøre noe for samfunnet. *stolt over norges befolkning*

Ved ikke om jeg kan kalle DKM en organisasjon, men om jeg kan, så er jeg veldig engasjert i den ;)

Sv; Tusen takk for kommentaren, varmer virkelig hjertet. Et bilde på veggen, den var ikke dum. Tror nesten jeg må få ut noen bilder jeg har tatt, og hengt dem på veggen :D Hjemmekoselig!

Så utrolig bra tiltak! :)

Sv; Er enig med deg, uansett hvilken "organisasjon" man er med i, så er det engasjementet som teller ;)

Tusen takk for gratulasjonen! :D
Elskeer første jule dag, bare familie tid. Utrolig koselig! ^^
Ønsker deg en strålende dag! <3

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger