Fotoklubben uke 44 - Tema "Glede"

søndag 1. november 2009

Her er mitt bidrag til bildeklubben denne uka. Jeg har valgt to bilder i denne omgang, men egentlig er det så mye som gir meg glede i hverdagen.
Nå for tida er jeg i praksis i en barnehage, så jeg får påfyll med glede hele tida.
Jeg blir kjempeglad når barna mestrer, lurer på de rareste ting, smiler til meg... Det er de små øyeblikkene som gir meg glede i hverdagen. Og her kommer to ting som også gir meg glede;

høsten og det å kunne bake



For å se de andre bidragene, klikk [her]. Neste ukes tema er, som [Caroline] sier så fint;
FARGE!

Og når vi er inne på glede; jeg blir kjempeglad nå når jeg sitter her med Spotify og hører på [dette] albumet... (Det er et album med masse norske disney-sanger)

Comments

13 Responses to “Fotoklubben uke 44 - Tema "Glede"”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Det albumet pleier jeg også å høre på. Jeg hadde kjøpt det før jeg fant det på Spotify, he he. Herlige bidrag som alltid :)

Så fine bilder :) Og jeg elsker også Disney :)

Så artige bilder :) Den ene skyen var prikken over i'en på det øverste bildet. Og de bollene var utrolig søte :D

Sv; Å grave hverandre ned i blader hørtes utrolig morsomt ut. Tror de søte små satte veldig pris på det :)

Jeg eeelsker norsk Disney! Digger det forsåvidt på engelsk også, men norsk er best! Jeg burde vært flinkere til å bake... hmmm...

Det første bildet var fint. Dritkul sky, haha. Fikk litt rosa sky i Mummidalen-feeling.

Det øverste bildet var kjempetøfft! Var skikkelig spesielt med en sånn tjukk sky :)
Herlig med skoleboller, det er det absolutt glede i :)

Det er så fint å kunne nyte og glede seg over de "små" øyeblikkene :)

Jeg gleder meg til å ta bilder til neste ukes tema! Tror det kan bli mange kule bidrag :)

To helt forskjellige ting! :) sånn billedmessig så var det øverste finest, men sånn ellers så hadde det vært sykt godt med det nederste akkurat nå ;P

Så fin tolkning av tema glede:)

:D Likte bildene dine ! :D
Bakning gir glede ja :D
Og det gjør høsten og, så lenge det er fint høstvær iallefall i mitt tilfelle :D

Så fine :) Får så lyst på boller jeg haha xD

Åhh... Nam! Fikke veldi lyst på boller ja!
Og veldig fint bilde med skyen og slikt :)

Jeg hadde blitt glad for å smake på de bollene dine ;) Ser veldig gode ut!
Og høsten er en fin tid. Ganske morsom sky du har fanget:D Som en stor ball som henger der så fint på himmelen...

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger