Lekre bilder

søndag 1. november 2009

Her kommer en nokså delikat bildeserie fra den siste uka...


Trondheim by sett fra Festningen




En veldig kontrastopplevelse; ripsbær og frost på greinene


Avslutter denne fine bildeserien med et ikke fullt så fint bilde av meg. Her er jeg sminket til halloween-party. Hva jeg er sminket og utkledd som?
Alle vet hva et fasademenneske er? De som har tatt på seg ei maske, og som utad har masse penger, dyre klær, fin sminke, dyre hus og biler og er tilsynelatende perfekte... Jeg har prøvd å få frem hvordan de egentlig er med byller i ansiktet, et slitent blikk, fillete klær og problemer i hjemmet...

Comments

8 Responses to “Lekre bilder”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Så varme og koselige bilder :) Nydelig bilde av frossent ripsbær!

Om jeg hadde sett deg på gata i går kveld, hadde du vellykket skremt vettet av meg! ^^

Hehe. Lekkert!

sv: Hihi, nå følte jeg meg priviligert. Har smakt de vårrullene jeg også, de var helt ok, men syns mine er bedre fordi det er ris i dem 8-)

Fordi du har tatt deg tid til å følge bloggen min selv om du har hatt dårlig tid :)

Jeg bruker ris(gjerne brun), gulrot (ofte amerikansk blanding), sopp, stekt tofu, løk, purre, hvitløk, krydrer med gastromat.

Fine bilder! Og du så jammen pen ut på det siste bildet ;)

Hei! Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen titt og ofte! Prøver å svare til folk, men ikke alltid tida strekker til. Men jeg setter stor pris på det altså :-)
Lurer på om man kan plukke frossne ripsbær og putte rett i blenderen for en iskald smoothie!

Sv; Ææsj, byller? Kjære vene, så kreativt! Det at du tok bildet etter at du kom hjem, tror jeg var prikken over i'en ;D
Jeg ble også ganske fascinert over ripsbærene dine, tror nesten jeg må gå på jakt etter frossen ripsbær så fort jeg blir frisk :D

Derfor er det så utrolig artig å ta bilder. Man vet aldri hvilken hemmeligheter som gjemmer seg på bildet ;)

Nydelige bilder, så flink du er :)
Likte godt hvordan du så ut på Halloween også, så skikkkelig ekkelt ut, og det er jo det som er meningen også :D

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger