Konkuranse - vinn DVD

mandag 9. november 2009

Vinn DVD!

(slik så hylla ut for et år siden, men nå er det stappfullt)


Da var det tid for konkurranse på bloggen min igjen. Jeg håper så mange som mulig deltar.

Slik deltar du:

- Finn et naturbilde på bloggen min (fotografert av meg), som du liker godt
- Rediger dette slik du måtte ønske
- Lag et innlegg på bloggen din der du skriver om konkurransen (og evt noen ord om bloggen min + kobling til konkurransen), legg ved det originale bildet og det redigerte bildet. Skriv også litt om hva du har redigert på bildet.

Dette kan du vinne:

DVD-film(er). Jo flere som deltar, jo flere vinnere blir det. Jeg har ei dvd-samling på over 300 filmer, og flere av dem er det fremdeles plast på. I utgangspunktet er det en film til det beste bidraget, men hvis mange deltar øker jeg det slik at første plass får 2 filmer og andre plass får 1 film.

Skal legge ut filmalternativene etter hvert som jeg har valgt ut hvilke filmer det blir.

Lykke til :)

Frist for å delta er 1. desember

Comments

5 Responses to “Konkuranse - vinn DVD”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Morsomt! Jeg er ikke så god å redigere, men jeg skal delta :)

Herlig :) Synd jeg ikke har tid til å delta! Lenge skal konkurransen være?

Hei!
Tusen takk!
Pop-up butikken skal være åpen hver dag 11-18, håper vi iallefall :-D her snakker vi 2 mnd dugnad, hehe! Meld deg gjerne på facebookeventen og inviter litt snasne folk! http://www.facebook.com/events.php?ref=sb#/event.php?eid=173893444701&index=1

Ingrid :-)

Mitt bidrag: http://idunn123.blogspot.com/2009/11/et-bilde-av-en-drm.html

Spennende! :D

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger