Æ levve i ein drøm

onsdag 4. november 2009

Vær så god; drøm deg bort du også










Comments

12 Responses to “Æ levve i ein drøm”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Vil du vere me mej til verdensrommet, Ingrid? :)

Utfordring: http://espii.blogg.no/1257178492_eg_er_p_veg_til_verds.html

Oooh, elsker bilder av himmelen :D Nydelige

Ah, heelt nydelige bilder. Drømmer meg så absolutt bort! :D

Bilde nummer to var helt fantastisk!!

KJEMPEflotte bilder altså :D

SV: Melkeringe er en slags yoghurt/rømme sak som man skal ha sukker i, he he. Nydelig!

Sv; Bra at de er gode å gå i :) Jeg synes de ser litt vonde ut, men de passer til så utrolig masse.

Så utrolig koselig å få høre at man er den personen man prøver å være. Slike små ord betyr så ufattelig mye for hvert enkelt.
Det er helt sant det du sier; man må ikke holde på slike gode kommentarer, men man må også bli flinkere til å ta imot slike kommentarer.

Tusen takk for den fine fine kommentaren din. Du er virkelig en gledesspreder! :D

Utrolig kule himmeler (skrives det sånn?), nydelige øyeblikk!

Jamen stikk å klipp deg da :D Bruk gjerne Rikke på Sjakk Matt på Heimdal, yndlingsfrisøren min. Og så utrolig flink du er som baka alt det der!! Høres så sykt godt ut!

Sv; Åh, der er så super koselig å få kommentarer fra deg :D
Håper pizzabollene og hornene smaker like godt som de ser ut som (synes jeg husker du har laget horn før, som bare så helt perfekt ut) :D
Du er en skikkelig drømmedame altså; bake, jobber innenfor barn, er en skikkelig positiv person osv :D

Sv; Godt du tar imot rosen :) Jeg mener det jeg sier virkelig!
Det at man tar seg tid til å kna deigen, kalles vel å bake med kjærlighet? (noe i den duren) Det var et veldig godt tips, det skal jeg huske :)

Fredagsklem får du tilbake fra Mariell <3

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger