Ønskeliste

fredag 27. november 2009

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å lage ei sånn liste, men nå vet jeg endelig hva jeg ønsker meg :)

En skikkelig tursekk
En god, varm sovepose
Varme votter
Varm lue
Deilig ullundertøy
Et tykt liggeunderlag
(alle bildene er hentet fra xxl.no)

Dette var de "fornuftige" gaveønskene. I tillegg ønsker jeg meg gavekort på xxl eller på spa, penger så jeg kan kjøpe tingene over og ellers ønsker jeg meg ting til turer :p

I løpet av vårsemesteret skal vi ha masse skiturer og uteaktiviteter gjennom skolen, så jeg trenger skikkelig utstyr.

Har du noen "fornuftige" julegaveønsker i år?

Comments

4 Responses to “Ønskeliste”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Wow, du har utrolige fornuftige ønsker! Det er slike ting man trenger, og tenker "å nå kunne jeg tenkt meg en ordentlig sovepose", men glemmer det like fort som tanken oppstod. Du har tydeligvis ikke glemt det! :D Superbra!
Håper du får mange ønsker oppfylt!

jeg ønsker meg også liggeunderlag. Har ett som man blåser opp, men litt risky om man er ute i gokk og det går hull på det ;P hehee, så må ha et nytt et til våren! :) Ellers er jeg fit for fight;P fine ønsker ja!

Har alltids fornuftige gaveønsker. Vaffeljern feks. ;)

sv: Nei uff det er ALTFOR mye oppklipt allerede, så skulle det blitt klipt opp mer hadde det ikke vært igjen noe hår i tuppene.

Sv; Bare legg ut et bilde at et eller annet, så skriver du en tekst med "oi!" ;) Hehe. Man kan jo tolke dette på så utrolig mange forskjellige måter :D
Adventstreff? Håper du hadde det så koselig som det hørtes ut som! :D

Lover jeg skal legge meg tidlig i kveld ;) hehe. Du er nå ikke er spor bedre, haha.
Vet jeg er bare et barn, og noen ganger blir jeg faktisk overrasket at jeg er så ung på årstall, men egentlig føler jeg meg så mye mer gammel enn det. Ikke det at jeg er velsevoksen, tror jeg :P hehe. Men det er liksom en grunn til at jeg ikke liker å si til folk hvor gammel jeg er. Det er litt flaut å se det sjokkerende blikket deres som bare sier "kjære vene, er hun så ung, snakk om veslevoksen".
Men jeg skal ikke dømme alle under en kam :)

Uff, lang kommentar om meg meg meg. Jaja.
Forresten, siden du nå har fått kameraet, forventer jeg masse bilder! :D

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger