Utfordring fra Mariell

mandag 23. november 2009

Jeg burde egentlig jobbet med praksisfortellinger og praksisrapport nå, men jeg vet ikke hvor motivasjonen har gjemt seg. I mellomtiden slenger jeg meg på en utfordring fra [Mariell].
Her er den:

1. Gå inn på mappen “mine bilder”
2. Velg den 4. eller 7. mappa
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet
4. Sett inn bildet i ett innlegg og skriv litt om det
5. Utfordre 5 nye (jeg gjør som Mariell, og sier at de som vil kan slenge seg på)

Siden jeg har sortert alle bildene mine etter år og måneder måtte jeg jukse litt, men dette er det sjuende bildet i ei mappe.
Dette bildet er tatt på et gravsted på Nordmøre. Jeg tok bildet med min gamle mobil for litt over tre år siden. Jeg synes bildet er dritskummelt, pga gravsteinene og tåken.
Hva synes du?

Comments

4 Responses to “Utfordring fra Mariell”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Wow, for et fantastisk bilde! Utrolig skummelt med gravplass og tåke :o ooh!

Finner heller ikke motivasjon til skolearbeid, så jeg sitter her og later som om jeg gjør noe ;)

Sv; Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst til å bake, deretter se på film :D Men akkurat nå sitter jeg på skolen, skal stikke så å si nå, for å jobbe :P
Gleder meg til arbeidsdagen er over, og jeg er plassert hjemme i godstolen :D

Helt siden videregående har folk synes jeg er forferdelig sær, for DDE er blitt litt religion for meg, haha. Sier ikke stygt om de i mitt nærvær altså. ;)
Tusen takk for tipset om filmen, så nightmare before christmas i går, og så etterpå sånn ekstramatriale om hvordan de lagde den. Både jeg og min kjære ble ekstremt fascinert, så kan nok tenkes at vi skal se den andre også, veldig snart ;)

Sv; Tusen takk :) Det var faktisk så mye å gjøre, at tiden gikk kjempe fort :D Selv om det er slitsom, så er det best å ha mye å gjøre :)

Pepperkaker! Jeg og pepperkaker går virkelig ikke sammen. Jeg river meg en bit av deigen hele tiden :P hehe

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger