Bloggtips?

onsdag 30. desember 2009

Jeg er på jakt etter temablogger, men å gå etter topplistene på henholdsvis blogg.no og bloglovin' er ikke noe alternativ, for der har jeg inntrykk av at det stort sett er fjortisblogger og sånne "se på meg da"-blogger.

Det jeg er på jakt etter er
- noen blogger som har gode tips til ny og spennende musikk, helst innen sjangrene rock eller metal
- blogger med motetips. Men da er det viktig; casual mote, ikke bertete og overstylede klær
- fotoblogger, helst amatørfotografer som tar masse herlige naturbilder og andre bilder

Jeg vet at flere av dere som leser bloggen min følger masse spennende blogger, så jeg lurer på om dere har noen tips som passer til noen av kategoriene her?

(: på forhånd takk :)

Comments

11 Responses to “Bloggtips?”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Hm, jeg vet egentlig ikke helt hvilke blogger jeg skal anbefale.. sparklingwater.wordpress er en veldig søt blogg :) Det er mange fine blogger der ute, men litt vanskelig å finne disse bloggene.. Lykke til!

Sv; Søsteren min jobber for tiden i Nederland :) Hollendere er noen trivelige og livlige folk :D

Tusen takk for musikktips!

så kjekt at du har oppdaget bloggen min og likte den :D

jeg har ganske mange fine blogger på linkelisten min, kanskje du kan sjekke ut noen av dem? :)

Jeg skal tenke litt på saken og legge igjen noen linker til deg hvis jeg kommer på noen passende! ;)

God nytt år!

SV: Jeg nyter hvert sekund av mitt liv :) Jeg må være litt streng med meg selv inni mellom. Men jeg belønner meg godt også ;)

sv; på det siste bildet med stjerneskudd-sirklene har jeg ca 7-8 sek lukkertid og ISO på 100 : ) Det er kameraet som har stilt inn dette selv, på sånn "fyrverkeri-modus" :D

som storesøter er du faktisk pålagt å like min blogg, selv om den suger BALLE! :D

lervaags.blogg.no

Hmm.. vanskelig å anbefale noen synes jeg. Jeg er også på utkikk etter nye blogger å lese!

Godt nytt år til deg, forresten! :)

Den havner kanskje ikke helt under noen av kategoriene du har sått opp, men likevel, www.gietlitevink.blogspot.com - blogg nr. 1, for meg i hvertfall.
Og som fotoblogg liker jeg virkelig denne: http://tiarasara.blogspot.com/

Sv; Ja, det var ikke en dum idé. Jeg har bedt noen venner til meg i kveld på boller og brus. Tenkte jeg skulle prøve en artig bolle-kake som jeg fant i boka, hehe. Forresten her har du en nydelig bake-blogg: www.kakemomsen.blogspot.com

Ettersom jeg har begynt å legge vekk pc'en på skolen, så har jeg fått litt fritid hjemme. I grunn deilig å rydde og pynte litt :) Jeg prøver å ha litt "stil" på rommet, så det går mest i svart og orange faktisk :) Varme farger elsker jeg :D

Godt at du prioriterer skolearbeid når det skal prioriteres :)

Jeg aner ikke hvor dynetrekker et kjøpt, enten Princess eller Tonerose tror jeg, hmm.

Sender en vinterklem tilbake <3

sv: Så koselig å høre! Selv om jeg får prestansjonsangst hver gang jeg får nye følgere på bloglovin'. :)

Hei. Kompisen til kjæresten min fikk slag for over 1 år siden, og har nå begynt med fotografi som behandling. Han har fotoblogg, så her er linken: http://tmkfoto.blogspot.com/

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger