Fotoklubben uke 49 - Tema "Selvtillit"

søndag 6. desember 2009

Her er mitt bidrag til bildeleken denne uka (se resten av bidragene [her])
Temaet er SELVTILLIT, og det første jeg tenkte på da var mestring. Hvis jeg mestrer noe, så øker selvtillitten min. Selvtillitten øker ganske mye når jeg mestrer det å lage god mat eller å ta fine bilder. Denne uka har jeg derfor valgt ut to bilder som kombinerer disse tre elementene.


Dette bildet er tatt i dag (dagens middag). Smaksresultatet ble veldig godt, og jeg er i tillegg fornøyd meg bilderesultatet.


I går deltok jeg på et matkurs hvor vi fikk lære å lage julemat. Jeg var på den gruppa som skulle lage svineribbe med tilbehør, og jeg lagde surkålen.
Bildet under er av en bringebærmousse. Den er det ikke jeg som har laget, men det ble laget på samme kjøkken som jeg var på. Jeg har oppskriften og ble inspirert til å lage denne en gang.
Jeg er kjempefornøyd med dette bildet, så det skal få være med på bildeleken.


Til slutt vil jeg bare legge ved et bilde av "fotografkokken" i aksjon over surkålspannene i går.
(dette er ikke en del av mitt bidrag til bildeleken, siden jeg ikke er fotografen)

Hva synes du om mitt bidrag?


Og hvis dere skulle lure: HURRA, jeg har fått tilbake speilreflekskameraet, så framover blir det mye finere bilder!

Comments

4 Responses to “Fotoklubben uke 49 - Tema "Selvtillit"”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Flott bidrag! Jeg tenker også på mestring når jeg hører ordet selvtillit. Dette mestret du bra! :D

Ikke dumt, ikke dumt! ;) Mestring har masse med selvtillit og gjøre..

åh, det så utrolig godt ut! Jeg får også selvtillitt når jeg mestrer noe. Det er så viktig!

Vil først bare si at jeg digger bildet av deg over den kjelen :) Det ser så utrolig koselig ut :D

Lenke til facebook? :o Så utrolig snilt gjort av deg! :D Håper du får en strålende helg med masse smil og latter! <3

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger