Juletider

mandag 28. desember 2009

Her kommer endelig noen bilder fra juletida mi i Trondheim. Jeg har storkost meg, laget mat, vært syk (ikke så kos), åpnet pakker, vært sammen med hyggelige folk og sett masse filmer.

Julematen som jeg laget - helt alene *stolt og fornøyd*
Bilen som min kjære fikk i kalenderluke 24. Den måtte bygges sammen.
Pakkene under treet på julaften
Masse god mat; kyllingfilét, kylling saté, kjøttboller, satésaus (peanøttsaus), diverse salater og masse annet digg. Litt uvant å lage sånn mat på julaften, men skikkelig spennende og utrolig godt.
Vi laget også minipannekaker
Vi hadde parkonkurranse, og målet var å bygge høyest mulig spagettitårn.
Her er mitt og Christian sitt.
Tulipanene som pynter opp stua vår
Middagen jeg laget 2. juledag; ovnsstekt ørretfilét med blomkålpuré, revet gulrot og hollandaisesaus
Dette skal bli hjemmelaget potetgull
Resultatet:
(Det smakte helt greit. Skal prøve igjen senere en gang)

Jeg skal lage en årskavalkade med bilder og tekst av ting jeg har skrevet om på bloggen i løpet av året. Vent og se...

Comments

5 Responses to “Juletider”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Åhhh, ble helt gal av alle matbildene, så såååå godt ut! nam!

Hjemmelaget potetgull faktisk :D Så artig! Det bruker vi å lage når vi er ute på telttur, bare i stekepanne ;) Fancy ting/maskin du brukte til lage potetgull av da :D

Sv: Spagettitårn? Haha, så artig :D
Produkter fra bodyshop, suksess! Her oppe gikk det igjen med gavekort, helt super :) Da fikk vi jentene en godt unnskyldning til å dra til byen, hehe.
Nederlandsk motiv..har du noen slektninger som kommer eller bor i Nederland? Så artig da :) Håper du har litt sansen for nederlandske ting da ;)

Jepp, jula er travel! Og selv om man bare slapper av, er det også på en måte travelt, hm, rart.
Jeg har hatt det kjempe fint :D Og skal bare kose meg resten av romjula og ha det artig sammen med venner :)
Håper du ennå storkoser deg! <3

'Du er jo en suuuper kokk gitt!! Ble bare sulten jeg nå, hehe du er misunnelig flink!!!:D

Hjemmelaget potetgull har jeg også hatt lyst å prøve å lage! Hva slags "stativ" står potetskivene i?

Family health insurance is often a bit tricky, there are lots of chances for the market viewable for you to you AND ALSO choosing the appropriate one can produce the difference. Each corporation possesses the own program AND Needs to supply the an individual throughout it is services. Kyäni

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger