Nå kan jula komme til meg...

tirsdag 22. desember 2009


Dagens julefrokost :D


Twist i julekrukke hører jula til


Vi skal liksom ikke sulte i jula...


Og i går gikk jeg amok på Rema 1000, handlet kjempemasse godt til jula
(vi er to personer som skal spise alt dette)


Fenalåret jeg fikk i posten fra mamma og pappa <3


En del av julegavene vi skal ha med oss på julaften...


...og så lurte vi noen under treet


Julebrus hører med


Ribba er krydret, alle ingrediensene til surkål og karamellpudding er kjøpt inn. Karamellpuddingen skal jeg lage litt senere i dag, og surkålen i morra :)

Men nå skal jeg kose meg med julemusikk, skolearbeid (kos og kos men...) og dette:


Er du kommet i julestemning? Og er du klar for at jula kan slippes inn?

Comments

6 Responses to “Nå kan jula komme til meg...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Så masse godt! :D Også så søtt det var med de tre julepakkene under treet ^^

Sv; I juletidene er den eneste tiden på året alle spiser sammen og sitter sammen i stua. Det er så ufattelig koselig! Jeg er en liten nisse når det kommer til Jul. Elsker pynt og pene klær. Ingen slaskeklær nå i jula, neinei, kjole og bluser! :D

Hehe, jeg fikk jo aldri skrevet det jeg hadde tenkt til, kom jeg plutselig på ;)
Flåklypa er absolutt en film jeg skal se nå, i disse tider! :D Gleder meg til julaften! Solan er utrolig smart, takk for den! Fikk meg til å tenke, og jeg elsker å tenke på den måten.

Fikk utrolig lyst på julebrus nå! :D Nattinatt ^^

Namnam, det var mye god mat! Jeg er klar for jul nå, har bare igjen litt småting, som å farge håret og pakke inn de siste gavene :) God jul til deg også, kos deg masse :D

Jeg har kommet i julestemning, men fikk enda mer julestemning av å lese dette innlegget! Kjøleskapet vårt er like stappet fullt, nesten umulig å finne noe der, men det hører jula til :)
Likte bildet av julebrusen! Faktisk så godt at jeg må springe ned på kjøkkenet og hente meg en flaske nå :D

GOD JUL til deg og! :)

Såå koselig! Feirer du ikke jul med mamman din?

Vil bare benytte sjansen til å ønske deg en riktig god jul! :) Håper du får en strålende feiring!

sv: hehe, det er verst for den første, dvs pappa.. Han måtte styre og holde balansen for alle sammen! ;) HIhi, jeg synes det var utrolig morsomt! Fikk latterkrampe hver gang jeg så speilbildet av oss i ett butikkvindu..

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger