En forsømt blogg?

tirsdag 12. januar 2010

Det spørs nok det ja...

Det skjer så mye annet for tida, at alt som har med blogging å gjøre blir bortprioritert. Det er 25 innlegg jeg må lese på bloglovin. Bloggen har jeg ikke oppdatert siden i fjor (!). Det er faktisk to uker siden. Why?

- Praksisrapport som ble på totalt 65 sider - leverte den på fredag med et superglis!
- Prioritering av kjæreste i helga som var - han har også blitt litt forsømt under rapportskrivinga...
- I går var det en tur på skøyter sammen med ei fantastisk jente jeg ikke hadde sett på lenge.
- I dag hadde jeg første skoledag.
- På fredag (les: i morra) skal jeg levere inn et mappebidrag i pedagogikk til veiledning (5-7 sider)
- På torsdag reiser jeg og 16 andre i klassen til Åre (Sverige). Da blir det i alle fall ikke tid til blogging. Jeg skal kanskje prøve en tur i bakken til og med (har aldri prøvd før, og vet ikke om det blir ski eller brett...)

Jeg har ikke glemt bloggen og dere som (evt.) følger bloggen, men jeg prioriterer helt andre ting for tiden. Skrivemotivasjonen brukes på skolearbeid, og resten av tida brukes på herlige ting som kjæreste, venner, skøyter, aking, (og ski etter hvert).

Jeg kommer plutselig tilbake igjen, men vil ikke si når, for da blir jeg bare stressa...

Until then; take care - og nyt vinteren og alt den har å tilby :D

Noen vinterbilder jeg tok på vei til jobb på lørdag. Det er helt nydelig oppover Vikelva, og så annerledes enn resten av året.





Comments

9 Responses to “En forsømt blogg?”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Så fine bilder!

Ta den tiden du trenger, du :)

Wow, 65 sider? Håper virkelig du får den karakteren du fortjener, for det høres ut som du har jobbet lenge på dette :)

Håper du får en kjempefin tur til Sverige! Og håper du drar i bakken, det er ganske gøy :) Du burde ta slalomski, det er litt enklere ;)

Nydelige bilder av snø og vinter. Likte spesielt nr. 4 hvor du får med fine farger i bakgrunnen :) Skulle ønske vi også hadde litt snø her oppe.

Sv; Tullenøtter delux. Jeg får trene meg litt opp til neste jul og håpe på at jeg er sterk nok da :) hehe.

gleder meg til du kommer plutselig tilbake! :)

Hørtes ut som du har hatt det travelt, og fortsatt har mye på timeplanen.. koser deg vel masse i åre nå du tenker jeg!? Ha en fortsatt god helg :)

Du vet at RAFT også drar til Åre til helga? :)

Ellers så må du bare kose deg masse og prioritere det som er viktigst. Jeg gjør det samme :)

Ha ei fin, ny uke!

Lp-platene er varmet og formet om ja! Koselig at du likte dem :-D Nå må du ikke forsvinne helt ut av bloggverdenen da!

Så koselig med en lite kommentar fra deg! Så lenge siden jeg har hørt fra deg, men jeg skjønner at det er litt stress nå med skole og diverse.

Jeg har det bra takk :) Har søkt på skole og lærlingeplass til neste år, så det skal bli spennende. Ellers så har jeg levd et liv uten noe hvetemel og melk i snart to uker (mage problemer), utfordring men holder ut! :D

Håper du også har det bra :) Noe spesielt som har skjedd i det siste?

Sv; Har faktisk søkt lærlingeplass i forsvaret som enten kontorlærling eller som vekter, får se om jeg får grønt lys på et av de valgene :)

Foreløpig så har jeg nå faktisk ikke merket SÅ stor forskjell, kanskje litt bedre i magen. Må si det er dyrisk vanskelig å holde seg unna sjokolade, men jeg har heldigvis en sterk viljestyrke ;D

Så godt at det har skjedd "småe" ting som du setter pris på. Det er det som er "kjøtt på bena" i livet.
Gratulerer med bestått praksis da! :D:D Vel fortjent! <3

Slik er det i bloggverden egentlig, tar litt mye tid og blir litt kjedelig etterhvert også, men så kommer plutselig blogglysten tilbake :) Du finner garantert ut av det :)

Sv; Nja, noe i den turen, men kanskje mer slik: Alle søker de letteste utfordringene. Går rundt grøten og vil ikke møte problemet face to face (om du skjønner). :)

Håper du får en strålende Tirsdag, Ingrid <3

Tuuusen takk! Alltid hyggelig med kommentar fra deg! Buttons var ikke så dumt. Eller å sy på knapper :-)

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger