IE den spreke!

torsdag 11. februar 2010

Tenkte bare å legge ut noen bilder som illustrerer hva jeg er så opptatt med for tiden, siden jeg ikke blogger. I dag var hele klassen på skitur i Bymarka. Vi gikk opp til ei slette og lagde leirplass. Der hadde vi bål, og jeg og to venninner stekte baconpannekaker :)
De nederste bildene er fra jeg var på skitur på søndag sammen med en liten gjeng fra klassen. Skiene kladdet helt sykt, og jeg var til slutt ganske lei. Prøvde å illustrere dette ved å lage et liksom sinna-fjes på det siste bildet.








(alle bildene er tatt av folk i klassen...)

Er du flink å benytte deg av de mulighetene snøværet gir?

Comments

8 Responses to “IE den spreke!”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Så fin jakke du har! ;)

Kladding er kjipt, men det så ut som dere hadde det koselig likevel :)

Baconpannekaker? Det hørtes utrolig godt ut, tusen takk for tips! Det tror jeg de jentene jeg snaaart skal gå på skitur med, blir glad for :)

Har så lyst til å gå på tur, men da må det nesten bli neste helg. Denne helga jobber jeg, så det er så mørkt før jeg kommer hjem, og da er det ikke noe særlig å gå på ski :/

Hihi, søt du var på det siste bildet :)

Ahhh, savner å gå på ski! Dessverre er det mange år siden sist, og er sikkert mange år til jeg gjør det igjen... :P

hei:) Skal til Trondheim i starten av vinterferien, er du der daa? :):)

SV: Ja det er kjempegøy, internasjonalt møte da, Elopak er i over 40 land! Ingrid erobrer verden :-p hihi!

Tusen takk for støttende kommentar, setter kjempestor pris på det :-)
Jeg var på ski igår, fin tur fra Skistua-grønnlia til granåsen!

Jaaa, ikke noe problem det, det er jo rabatt på hele beløpet, så det er bare å komme på shopping :-D Jeg spiste himmelsk gulrotkake, spørs om jeg kommer til å spise mer av den når jeg jobber på senteret gitt! God helg!

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger