Vinteren er snart over...

lørdag 27. mars 2010

Det er med blandede følelser at jeg skriver at vinteren snart er over. Jeg synes det er kjempedeilig å endelig kunne gå i joggesko og ei lettere jakke. Samtidig er det litt kjipt at jeg snart må pakke bort ski, akebrett og skøyter.
Uka etter påske skal jeg til Trollheimen. Da skal jeg gå på ski i tre dager, men etter det er det slutt. Da skal vinteren pakkes bort og jeg skal begynne å glede meg til at det blir varmere i været.
God påske alle sammen :D



Comments

4 Responses to “Vinteren er snart over...”
Post a Comment | Legg inn kommentarer (Atom)

Herlige vinterbilder :) jeg har ikke brukt verken ski, akebrett eller skøyter i vinter, så for meg er det helt greit at våren kommer :P

Kan nesten ikke vente til det går an å ha på en vårjakke og småsko her i byen. Det er fortsatt for kaldt, synes jeg! Smålei vinteren nå ;)

Flotte bilder!

Wow! så tøft det første bildet var :D

Jeg er overlykkelig over at vinteren er ferdig :D

Du bør absolutt ta turen på Bestemors Hage! Garantert verdt det;) hehe

Legg inn en kommentar

Blir du engasjert, provosert eller har du bare lyst å skrive noe til meg? Så kjekt :o) Jeg skal svare så fort jeg har anledning...

 
STUDIETIDEN MIN. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger